Thursday, July 9, 2009

Kelahiran Anak Lelaki Rita Rudaini dan Aidil Zafuan

Berita yang baru kami terima, Rita dan Aidil Zafuan baru sahaja selamat menerima kehadiran cahaya mata sulong mereka. Nama diberi Aidit Rayyan Rizqin. Sangatlah urban nama tersebut. Maksudnya, nanti mereka inform la tu kalau ditanya wartawan. Kelahiran pada awal pagi tadi dalam pukul 1:00 - 1:30 PM (8/7/2009) di Pusat Perubatan Prince Court, KL.

Agaknya apa pula impressi keluarga Aidil Zafuan ni ya? Rasanya dah sampai masa nya buka buku baru. Buang yang keruh ambil yang jernih. Bukan nak cakap apa, anak anda pun bukan lah baik sangat. Lihat sahaja perangai si kembar Aidil Zafuan tu. Kecoh satu malaya tonggang air syaitan. Siapa nak jawab? At least perkahwinan Rita dan Aidil Zafuan ni halal di sisi agama. Mana nak anak buat maksiat atau terus membina masjid?
Renung-renungkan dan selamat menerima cahaya mata. Tak guna jadikan bayi sebagai mangsa. Kesian Rita dan Aidil. Apapun selamat menjadi seorang ibu dan bapa yang terbaik.


“Kehadiran anak sulung ini diharap akan memberi lebih kebahagiaan kepada kehidupan kami sebagai suami isteri. Insya-Allah dalam apa sahaja keputusan yang akan dibuat, kepentingan Rayyan akan didahulukan,” kata Rita kepada media yang melawatnya di hospital.

No comments:

Post a Comment