Saturday, September 5, 2009

Scha mengaku mencintai Fahrin

SELAMA ni pelakon Scha Al-Yahya dan aktor tersohor Fahrin Ahmad hanya mendakwa hubungan mereka sekadar kawan rapat. Tapi akhirnya Scha membuat pengakuan secara jujur hatinya sudah menjadi milik Fahrin. Pendek kata orang lain jangan cuba nak masuk jarum.

Dalam erti kata lain mereka sudah bersedia mengisytiharkan hubungan mereka itu bukan biasa-biasa lagi sebaliknya sudah ditahap serius.

Semasa Niezam jumpa Scha pada majlis berbuka puasa anjuran Astro minggu lepas, Scha mengaku tidak mahu berselindung yang cintanya terhadap Fahrin sudah berputik.

“Memang setakat ini Fahrin rapat dengan Scha. Tak keterlaluan kalau Scha katakan hubungan itu lebih daripada seorang kawan,” katanya tersipu-sipu malu.

Baguslah kerana Scha berani berterus terang. Bukan apa, selama ini artis-artis kita kalau bercinta selalu nak sorok-sorok. Akhirnya kantoi juga.

Niezam tanya lagi adakah hubungan itu akan berakhir sehingga ke jenjang pelamin, kata Scha, setakat ini belum ke arah itu lagi. Cuma masih dalam proses untuk mengenali hati budi masing-masing.

Cuma kadang-kadang tu Scha tak menafikan dalam hubungan tu mereka ada juga berselisih pendapat tetapi dapat diatasi dengan baik.

Tak apalah... gaduh-gaduh dalam percintaan memang perkara biasa. Itulah tandanya sayang

No comments:

Post a Comment