Friday, September 18, 2009

Scha taruhan Astro


Walaupun Astro mengekalkan gandingan pengacara asal, Fahrin dan Awal Ashaari, namun kehadiran Scha untuk digandingkan dengan Fahrin sebagai hos utama tidak dapat lari daripada mengambil peluang menerusi hubungan yang terjalin.

Malah sebelum ini Fahrin digandingkan dengan pasangan teman tapi mesranya, Linda Onn untuk dua musim dan kini dengan Scha pula.

Pengurus Saluran Astro Ria, Khairul Mizan menafikan mengeksploitasi mana-mana pihak, tetapi mengatakan melalui perbincangan mereka mendapati Scha mempunyai potensi yang besar sebagai pengacara.

Katanya, peribadinya yang riang dirasakan mampu memberi impak baru bagi program ini. Malah kombinasi lama dan baru ini dilihat sebagai tarikan kerana setiap seorang mempunyai kelompok peminat tersendiri, katanya ketika sidang medianya, baru-baru ini.

Scha menganggap tawaran ini sebagai satu peluang besar bagi kerjayanya apatah lagi dia yang baru setahun jagung dalam dunia seni.

"Saya berbesar hati apabila menerima tawaran daripada Astro ini dan saya berjanji akan melakukan yang terbaik. Oleh itu saya mengharapkan sokongan daripada peminat supaya saya dapat memperbaiki kelemahan saya.

"Saya juga sudah bersedia dengan komen penonton nanti jika ada yang membandingkan cara saya dengan Linda Onn. Memang saya bukan pengacara terbaik tetapi saya akan tetap melaksanakan tugas saya dengan terbaik.

"Malah saya juga menjadikan Linda Onn sebagai panduan untuk saya menjalankan tugas saya nanti dengan menonton episod Sehati Berdansa musim lalu," katanya.

Manakala Fahrin mengakui terkejut apabila mengetahui bakal digandingkan dengan Scha kerana tidak menyangka akan digandingkan bersama. Bagaimanapun katanya, dia tiada masalah dengan keputusan Astro.

No comments:

Post a Comment