Tuesday, September 22, 2009

Tomok Kepingin Berlakon


Memulakan karier bersama New Boys, Shah Indrawan atau lebih dikenali dengan nama Tomok kini mengorak langkah lebih jauh setelah berjaya memenangi One In A Million (OIAM) 3.


"Terpulang kepada peminat nak menilai sejauhmana kemampuan Tomok kerana Tomok sudah buktikan dalam OIAM3 dengan imej dan muzik yang sangat berbeza. So tak timbul soal sama seperti dulu atau tidak. Apa yang penting Tomok cuba buat kelainan," katanya.

Tampil solo dalam album terbaru kerana baginya kini imej yang dicipta jauh berbeza dengan penampilan sewaktu bersama kumpulan yang popular dengan lagu Sejarah Mungkin Berulang itu.

"New Boyz masih lagi bergerak seperti dulu namun Tomok lebih menumpukan untuk bergerak solo. Selain itu, Tomok ada menerima tawaran berlakon dan memang Tomok teringin nak mencuba sesuatu yang baru walaupun pernah berlakon beberapa telemovie dan drama sebelum ini.

"Selagi tak cuba, Tomok pun tak tahu sejauh mana bakat lakonan yang ada. Memang Tomok ada pengalaman berlakon tapi belum mencapai tahap yang boleh dibanggakan dan kalau boleh Tomok nak cuba semua watak. Namun fokus utama tetap kepada nyanyian dan Tomok pun ada menulis lagu untuk album sendiri," ujar Tomok tersenyum.

Tomok lebih senang membicarakan soal karier berbanding kisah cintanya, namun mengakui dirinya kini sedang rapat dengan seseorang.

"Teman Tomok bukan daripada kalangan orang industri ini. Tomok lebih senang fokus kepada karier kerana Tomok bekerja keras untuk dapat apa yang ada sekarang ini," ujarnya ringkas.

No comments:

Post a Comment